El humor es la sonrisa de la rebeldía!

viernes, 25 de marzo de 2011

Pels que tenen el do de la paraula viva...

Vull dedicar aquesta cançó a una de les persones que més ha marcat en la meva vida, sobretot en els meus dos últims anys de batxillerat, quan la meva rebeldia era en estat pur. Una persona que sempre ha tingut molta paciència amb mi, m'ha ajudat a la seva manera a ser una mica millor i m'ha donat aquella empenta per tirar endavant en bastants aspectes, amb una gran filosofia sobre la vida, i amb el do de la paraula viva, que sempre queda una mica millor.
Un professor que sempre s'ha preocupat, en cert grau, pel benestar dels seus alumnes i al qual li tinc una estima especial.
Pasqual, per tu va aquesta cançó, que ens la vas ensenyar en una de les teves classes magistrals de literatura catalana, quan estudiàvem, como no, el llibre "Solitud"

L'Animale - Franco Battiato



Gràcies pels dos anys que vaig poder compartir una assignatura com lite amb tu, on vaig aprendre a quedar-me amb els petits detalls de les històries i rebuscar més enllà de les paraules.

No hay comentarios:

Publicar un comentario